Garantie & Klachten

Elke sexpop wordt uitvoerig gecontroleerd voordat wij deze naar onze klant versturen. Hierdoor komt het zeer weinig voor dat onze klant een product ontvangt met fabrieksfouten. Wij vragen onze klanten het product bij ontvangst goed te controleren, wanneer je een fout opmerkt neem dan gelijk contact met ons op, gebruik je pop dan niet! Een gebruikte pop kunnen we een verminderde garantie op geven.

Op het goed functioneren van het metalen skelet geven wij 6 maanden garantie, 6 maanden na ontvangst van je sexpop.

Hoe werkt de garantie?

Wanneer je de pop hebt ontvangen, controleer deze dan van top tot teen.

Mocht je een defect vinden neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, graag ook foto’s meesturen.

Wanneer de sexpop geruild of vervangen dient te worden. Gebruik haar dan NIET. Laat de sexpop ongebruikt in de doos met alle aanwezige verpakkingsmaterialen. Wij ruilen NIETS dat is gebruikt. Wij testen dit zorgvuldig bij binnenkomst, dus zullen wij dit ten alle tijden te weten komen.

Wanneer vervalt de garantie?

De retour-garantie telt alleen wanneer de pop in nieuwstaat en met alle originele verpakkingen wordt geretourneerd. De pop mag op geen enkele wijze gebruikt zijn. Mocht je toch enige vorm van seksueel contact hebben gehad met de pop, dan kunnen wij haar niet terugnemen. Desondanks zullen wij altijd samen met jou zoeken naar een oplossing voor het probleem. Deze garantie is er altijd.

Wat valt er niet onder de garantie en waarom?

Kleine huid afwijkingen – soms kan het voorkomen dat er kleine oneffenheden of lichte afwijkingen ontstaan door de productie en haar processen. Deze zullen echter onopvallend zijn. Wij zien dit als een unieke “birth mark”.

Vingers: De huid rondom de vingers is het meest kwetsbaar, omdat de huid hier het dunst is. Wanneer je hier voorzichtig mee omgaat gaan deze niet stuk. Door onvoorzichtig gebruik kan het skelet door de huid steken. Hierop bieden we geen garantie.

Losse vingernagels: De teen en vinger nagels inspecteren wij vooraf goed op aanhechting. Toch kan het voorkomen dat er nagels losraken. Mocht dit gebeuren dan kun je deze gemakkelijk lijmen met secondenlijm.

Losse wimpers: We verzenden de pop met een beschermend oogmasker om haar prachtige wimpers te beschermen. Mocht er echter toch een wimper zijn losgegaan kun je deze makkelijk plakken met secondenlijm.

Beschadigen door eigen schuld – Het is alleen mogelijk om de sekspop te ruilen wanneer zij in nieuwstaat is. Wanneer we constateren dat de pop is beschadigt door gebruik, vervalt de gehele garantie. De kosten zijn dan voor eigen rekening.

Nalatigheid: Wanneer de sekspop tekenen vertoont van onjuiste zorg en hierdoor beschadiging heeft opgelopen zijn de kosten voor je eigen rekening. Wij zullen je gratis helpen met advies over hoe jij je pop op juiste wijze dient te verzorgen.

Voeten: Wanneer je een sexpop zonder staande voeten optie hebt gekocht, is het af te raden haar rechtop (staand) neer te zetten. Door het gewicht van de pop kan de voetzool beschadigen.

Klachten

De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer. Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de ondernemer, zal de ondernemer naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@topsexpop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Lees onze algemene voorwaarden.