Algemene voorwaarden

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op www.topsexpop.nl
Lees onze privacyverklaring.

Inhoudsopgave:
Artikel1 – Definities
Artikel2 – Identiteit van de ondernemer
Artikel3 – Toepasselijkheid
Artikel4 – Het aanbod
Artikel5 – De overeenkomst
Artikel6 – Herroepingsrecht
Artikel7 – Kosten in geval van herroeping
Artikel8 – Uitsluiting herroepingsrecht
Artikel9 – De prijs
Artikel 10 – Conformiteit en garantie
Artikel 11 – Levering en uitvoering
Artikel 12 – Betaling
Artikel 13 – Klachtenregeling
Artikel 14 – Geschillen
Artikel 15 – Aanvullende of afwijkende bepalingen

Artikel 1 – Definities

In deze voorwaarden wordt verstaan onder:
Bedenktijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;
Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf en een overeenkomst op afstand aangaat met de ondernemer;
Dag: kalenderdag;
Duurtransactie: een overeenkomst op afstand met betrekking tot een reeks van producten en/of diensten, waarvan de leverings- en/of afnameverplichting in de tijd is gespreid;
Duurzame gegevensdrager: elk middel dat de consument of ondernemer in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging en ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt.
Herroepingsrecht: de mogelijkheid voor de consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand;
Modelformulier: het modelformulier voor herroeping die de ondernemer ter beschikking stelt die een consument kan invullen wanneer hij gebruik wil maken van zijn herroepingsrecht.
Ondernemer: de natuurlijke of rechtspersoon die producten en/of diensten op afstand aan consumenten aanbiedt;
Overeenkomst op afstand: een overeenkomst waarbij in het kader van een door de ondernemer georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten en/of diensten, tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend gebruik gemaakt wordt van één of meer technieken voor communicatie op afstand;
Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst, zonder dat consument en ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte zijn samengekomen.

Artikel 2 – Identiteit van de ondernemer

www.topsexpop.nl

Bezoekadres: Suderheide 2A, 9203 TJ Drachten (alleen op afspraak).
Postadres: Het Zuid 31, 9203 TB Drachten.

Telefoon: 0512 358 370 of 06-43818430
Bereikbaar: maandag t/m zondag: 9.00 – 22.00 uur
E-mailadres: info@topsexpop.nl
KvK: 73439754
BTW: NL001435299B66
Bank: NL21KNAB0258229241

Artikel 3 – Toepasselijkheid

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand en bestellingen tussen ondernemer en consument.
Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven dat de algemene voorwaarden bij de ondernemer zijn in te zien en zij op verzoek van de consument zo spoedig mogelijk kosteloos worden toegezonden.
Indien de overeenkomst op afstand elektronisch wordt gesloten, kan in afwijking van het vorige lid en voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, de tekst van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de consument ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de consument op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de consument langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos zullen worden toegezonden.
Voor het geval dat naast deze algemene voorwaarden tevens specifieke product- of dienstenvoorwaarden van toepassing zijn, is het tweede en derde lid van overeenkomstige toepassing en kan de consument zich in geval van tegenstrijdige algemene voorwaarden steeds beroepen op de toepasselijke bepaling die voor hem het meest gunstig is.
Indien één of meerdere bepalingen in deze algemene voorwaarden op enig moment geheel of gedeeltelijk nietig zijn of vernietigd worden, dan blijft de overeenkomst en deze voorwaarden voor het overige in stand en zal de betreffende bepaling in onderling overleg onverwijld vervangen worden door een bepaling dat de strekking van het oorspronkelijke zoveel mogelijk benaderd.
Situaties die niet in deze algemene voorwaarden zijn geregeld, dienen te worden beoordeeld ‘naar de geest’ van deze algemene voorwaarden.
Onduidelijkheden over de uitleg of inhoud van één of meerdere bepalingen van onze voorwaarden, dienen uitgelegd te worden ‘naar de geest’ van deze algemene voorwaarden.

Artikel 4 – Het aanbod

Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
Het aanbod is vrijblijvend. De ondernemer is gerechtigd het aanbod te wijzigen en aan te passen.
Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
Alle afbeeldingen, specificaties gegevens in het aanbod zijn indicatie en kunnen geen aanleiding zijn tot schadevergoeding of ontbinding van de overeenkomst.
Afbeeldingen bij producten zijn een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten. Ondernemer kan niet garanderen dat de weergegeven kleuren exact overeenkomen met de echte kleuren van de producten.
Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden. Dit betreft in het bijzonder:
de prijs inclusief belastingen;
de eventuele kosten van verzending;
de wijze waarop de overeenkomst tot stand zal komen en welke handelingen daarvoor nodig zijn;
het al dan niet van toepassing zijn van het herroepingsrecht;
de wijze van betaling, aflevering en uitvoering van de overeenkomst;
de termijn voor aanvaarding van het aanbod, dan wel de termijn waarbinnen de ondernemer de prijs garandeert;
de hoogte van het tarief voor communicatie op afstand indien de kosten van het gebruik van de techniek voor communicatie op afstand worden berekend op een andere grondslag dan het reguliere basistarief voor het gebruikte communicatiemiddel;
of de overeenkomst na de totstandkoming wordt gearchiveerd, en zo ja op welke wijze deze voor de consument te raadplegen is;
de manier waarop de consument, voor het sluiten van de overeenkomst, de door hem in het kader van de overeenkomst verstrekte gegevens kan controleren en indien gewenst herstellen;
de eventuele andere talen waarin, naast het Nederlands, de overeenkomst kan worden gesloten;
de gedragscodes waaraan de ondernemer zich heeft onderworpen en de wijze waarop de consument deze gedragscodes langs elektronische weg kan raadplegen; en
de minimale duur van de overeenkomst op afstand in geval van een duurtransactie.

Artikel 5 – De overeenkomst

De overeenkomst komt, onder voorbehoud van het bepaalde in lid 4, tot stand op het moment van aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.
Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet door de ondernemer is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.
Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft de ondernemer passende technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van data en zorgt hij voor een veilige webomgeving. Indien de consument elektronisch kan betalen, zal de ondernemer daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen.
De ondernemer kan zich – binnen wettelijke kaders – op de hoogte stellen of de consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, evenals van al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien de ondernemer op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.
De ondernemer zal bij het product of dienst aan de consument de volgende informatie, schriftelijk of op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager, meesturen:
a. het bezoekadres van de vestiging van de ondernemer waar de consument met klachten terecht kan;
b. de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument van het herroepingsrecht gebruik kan maken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van het herroepingsrecht;
c. de informatie over garanties en bestaande service na aankoop;
d. de in artikel 4 lid 3 van deze voorwaarden opgenomen gegevens, tenzij de ondernemer deze gegevens al aan de consument heeft verstrekt vóór de uitvoering van de overeenkomst;
e. de vereisten voor opzegging van de overeenkomst indien de overeenkomst een duur heeft van meer dan één jaar of van onbepaalde duur is.
In geval van een duurtransactie is de bepaling in het vorige lid slechts van toepassing op de eerste levering.
Iedere overeenkomst wordt aangegaan onder de opschortende voorwaarden van voldoende beschikbaarheid van de betreffende producten.

Artikel 6 – Herroepingsrecht

Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger.
Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
Wanneer de consument gebruik wenst te maken van zijn herroepingsrecht is hij verplicht dit binnen 14 dagen, na ontvangst van het product, kenbaar te maken aan de ondernemer. Het kenbaar maken dient de consument te doen middels het modelformulier. Nadat de consument kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht dient de klant het product binnen 14 dagen retour te sturen. De consument dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending.
Indien de klant na afloop van de in lid 2 en 3 genoemde termijnen niet kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht resp. het product niet aan de ondernemer heeft teruggezonden, is de koop een feit.
Als je iets koopt op afstand, ga je niet naar een echte winkel. Je koopt dan iets via internet, sociale media, telefoon, of fax. Of je koopt iets via een bestelbon uit een catalogus. Bij kopen op afstand ben je en de ondernemer op geen enkel moment bij elkaar in de buurt.
Koop je een product op afstand? In de wet staat dat je dan veertien dagen bedenktijd krijgt. Je kunt het product thuis bekijken. Dan kan je bedenken of het product echt wel is wat je wilt hebben. Wil je het product toch niet hebben? Dan kan je het geld terugkrijgen. Je moet tijdens de bedenktijd laten weten dat je van de koop af wil. Deze bedenktijd heet ook wel zichttermijn. Je moet wel het product terugsturen
Wanneer is er sprake van een koop op afstand?
De overheid heeft speciale regels gemaakt over kopen op afstand. Daarom is het belangrijk om goed te weten wanneer een koop wel een koop op afstand is, en wanneer niet.
Hieronder vind je voorbeelden van kopen op afstand:
Je koopt online producten of diensten. Bijvoorbeeld via een webwinkel of een sociale media pagina.
Soms verkoopt een gewone winkel ook via een webwinkel of een sociale media pagina. Je koopt het product online en je ontmoet verder geen ondernemer.
Je koopt iets via een postorderbedrijf.
Je bestelt iets met een bestelbon uit een krant of tijdschrift. Voor dit product staan er regelmatig advertenties in kranten of tijdschriften.
Je bestelt iets per fax. Via de fax krijg je soms aanbiedingen.
Je bestelt iets via de telefoon. Er zijn regelmatig reclamespotjes voor deze manier van bestellen.
Je word opgebeld met de vraag of je iets wilt kopen. Dit is telemarketing.
De volgende situaties vallen niet onder de regels voor kopen op afstand:
Je zoekt een ondernemer op in het telefoonboek. Via de telefoon bestel je iets bij deze ondernemer.
Je koopt op afstand een registergoed. Dit is een huis, grond of een bepaald schip.
Je koopt bijvoorbeeld blikjes, sigaretten of een treinkaartje uit een automaat. Of je haalt een snack uit de muur.
Je geeft telefonisch opdracht voor een verbouwing

De bedenktijd

Als je koopt op afstand heb je een wettelijke bedenktijd van veertien dagen. Je bedenktijd begint op de dag nadat je het product hebt gekregen. Koop je geen product maar een dienst? Dan gaat de bedenktijd in op de dag nadat je de dienst bestelt. Koop je een product en een dienst samen? Dan begint de bedenktijd ook pas op de dag nadat je het product krijgt. Wanneer je een product bij ons komt ophalen, bekijken we het product samen met de klant. Wanneer de klant het product besluit te kopen en gelijk mee neemt, is hier geen bedenktijd van toepassing.

Bij welke producten krijg je geen bedenktijd?

Koop je een van de volgende producten op afstand? Dan krijg je geen bedenktijd:
reizen, vervoer, logies of andere vormen van vrijetijdsbesteding.
tijdsgebonden producten, zoals losse tijdschriften of kranten; Let op: sluit je een abonnement af op een tijdschrift of krant? Dan heb je wel bedenktijd.
producten die je speciaal laat maken, bijvoorbeeld een maatpak, drukwerk, een fotoalbum of sieraden naar je eigen ontwerp (Custom sexpoppen).
producten die snel kunnen bederven, zoals eten of bloemen.
hygiëne producten die verzegeld zijn.
Sommige producten kan de ondernemer niet meer verkopen als je ze uit de verpakking haalt en probeert. Omdat dat niet hygiënisch is. Bijvoorbeeld een tandenborstel of een scheerapparaat hier vallen ook seksartikelen onder. Heeft de ondernemer de verpakking van zo’n product verzegeld? En heb je de verzegeling verbroken? Dan heb je geen bedenktijd meer.
Je hebt ook geen bedenktijd bij artikelen die speciaal voor je zijn aangepast, je moet dan denken aan aanpassingen aan sexpoppen. Alle sexpoppen worden standaard geleverd met bruine ogen, wil je een andere kleur ogen, dan passen we dit gratis voor je aan. De sexpop is dan naar je wens aangepast. Ook het bijbestellen van een losse vagina en staande voet vallen onder aanpassingen. Er is ook geen bedenktijd van toepassing wanneer je een product in de winkel, in dit geval bij de webshop komt ophalen.

Artikel 7 – Kosten in geval van herroeping

Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen te de kosten van retourzending voor de rekening van de klant.

Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, terugbetalen. Hierbij is wel de voorwaarde dat het product reeds terug ontvangen is door de webwinkelier of sluitend bewijs van complete terugzending overlegd kan worden.

Artikel 8 – Uitsluiting herroepingsrecht

De ondernemer kan het herroepingsrecht van de consument uitsluiten voor producten zoals omschreven in lid 1, 2 en 3. De uitsluiting van het herroepingsrecht geldt slechts indien de ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.
Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
a. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument. Dit geldt bijvoorbeeld voor levensechte sexpoppen, verkrijgbaar op www.topsexpop.nl
b. die duidelijk persoonlijk van aard zijn. Dit geldt bijvoorbeeld voor levensechte sekspoppen, verkrijgbaar op www.topsexpop.nl
c. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
d. die snel kunnen bederven of verouderen;
e. waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiële markt waarop de ondernemer geen invloed heeft;
f. voor losse kranten en tijdschriften;
g. voor audio- en video-opnamen en computersoftware waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.
h. voor hygiënische producten waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken. Dit geldt voor alle seksspeeltjes waarbij de plastic verpakking en omhulling is aangebroken / opengemaakt.
i. producten die door de klant worden opgehaald en in onze showroom zijn bekeken.

Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor diensten:
a. betreffende logies, vervoer, restaurantbedrijf of vrijetijdsbesteding te verrichten op een bepaalde datum of tijdens een bepaalde periode;
b. waarvan de levering met uitdrukkelijke instemming van de consument is begonnen voordat de bedenktijd is verstreken;
c. betreffende weddenschappen en loterijen.

Artikel 9 – De prijs

Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in btw-tarieven.
In afwijking van het vorige lid kan de ondernemer producten of diensten waarvan de prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar de ondernemer geen invloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze gebondenheid aan schommelingen en het feit dat eventueel vermelde prijzen richtprijzen zijn, worden bij het aanbod vermeld.
Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen.
Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien de ondernemer dit bedongen heeft en:
a. deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen; of
b. de consument de bevoegdheid heeft de overeenkomst op te zeggen met ingang van de dag waarop de prijsverhoging ingaat.
De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief btw.
Alle prijzen zijn onder voorbehoud van druk – en zetfouten. Voor de gevolgen van druk – en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard. Bij druk – en zetfouten is de ondernemer niet verplicht het product volgens de foutieve prijs te leveren.

De prijs is inclusief verzenden, voor de prijs van het product biedt de pakketdienst het pakket 3 keer bij je aan;

Wij kunnen geen tweede afleverpoging doen op dezelfde dag. Je chauffeur kan een tweede poging doen op de volgende werkdag en een derde op de daaropvolgende werkdag, indien nodig. Je zending kan ook naar een UPS Access Point™ worden gebracht, zodat je het daar kunt afhalen.

Wanneer ondanks bovenstaande het pakket toch bij ons terug komt, en je wil het pakket opnieuw opgestuurd krijgen, betaal je voor de verzendkosten. Deze vind je bij; Artikel 7 – Kosten in geval van herroeping.

Artikel 10 – Conformiteit en Garantie

Elke sexpop wordt uitvoerig gecontroleerd voordat wij deze naar onze klant versturen. Hierdoor komt het zeer weinig voor dat onze klant een product ontvangt met fabrieksfouten. Wij vragen onze klanten het product bij ontvangst goed te controleren, wanneer je een fout opmerkt neem dan gelijk contact met ons op, gebruik je pop dan niet! Een gebruikte pop kunnen we een verminderde garantie op geven.
Op het goed functioneren van het metalen skelet geven wij 6 maanden garantie, 6 maanden na ontvangst van je sexpop (Mydoll sex dolls). Bij de sexpoppen van Doll4me geven wij 3 maanden garantie op een goed werkend skelet.

Hoe werkt de garantie
Wanneer je de pop hebt ontvangen, controleer deze dan van top tot teen.
Mocht je een defect vinden neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, graag ook foto’s meesturen.
Wanneer de sexpop geruild of vervangen dient te worden. Gebruik haar dan NIET. Laat de sexpop ongebruikt in de doos met alle aanwezige verpakkingsmaterialen. Wij ruilen NIETS dat is gebruikt. Wij testen dit zorgvuldig bij binnenkomst, dus zullen wij dit ten alle tijden te weten komen.

Wat valt er niet onder de garantie en waarom?
Kleine huid afwijkingen – soms kan het voorkomen dat er kleine oneffenheden of lichte afwijkingen ontstaan door de productie en haar processen. Deze zullen echter onopvallend zijn. Wij zien dit als een unieke “birth mark”.
Vingers: De huid rondom de vingers is het meest kwetsbaar, omdat de huid hier het dunst is. Wanneer je hier voorzichtig mee omgaat gaan deze niet stuk. Door onvoorzichtig gebruik kan het skelet door de huid steken. Hierop bieden we geen garantie.
Losse vingernagels: De teen en vinger nagels inspecteren wij vooraf goed op aanhechting. Toch kan het voorkomen dat er nagels losraken. Mocht dit gebeuren dan kun je deze gemakkelijk lijmen met secondelijm.
Losse wimpers: We verzenden de pop met een beschermend oogmasker om haar prachtige wimpers te beschermen. Mocht er echter toch een wimper zijn losgegaan kun je deze makkelijk plakken met secondelijm.
Beschadigen door eigen schuld – Het is alleen mogelijk om de sekspop te ruilen wanneer zij in nieuwstaat is. Wanneer we constateren dat de pop is beschadigt door gebruik, vervalt de gehele garantie. De kosten zijn dan voor eigen rekening.
Nalatigheid – Wanneer de sekspop tekenen vertoont van onjuiste zorg en hierdoor beschadiging heeft opgelopen zijn de kosten voor je eigen rekening. Wij zullen je gratis helpen met advies over hoe jij je pop op juiste wijze dient te verzorgen.
De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.
Een door de ondernemer, fabrikant of importeur verstrekte garantie doet niets af aan de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover de ondernemer kan doen gelden.
De garantietermijn van de ondernemer komt overeen met de fabrieksgarantietermijn. De ondernemer is echter te nimmer verantwoordelijk voor de uiteindelijke geschiktheid van de producten voor elke individuele toepassing door de consument, noch voor eventuele adviezen ten aanzien van het gebruik of de toepassing van de producten.

De garantie geldt niet indien:
De retour-garantie telt alleen wanneer de pop in nieuwstaat en met alle originele verpakkingen wordt geretourneerd. De pop mag op geen enkele wijze gebruikt zijn. Mocht je toch enige vorm van seksueel contact hebben gehad met de pop, dan kunnen wij haar niet terugnemen. Desondanks zullen wij altijd samen met jou zoeken naar een oplossing voor het probleem. Deze garantie is er altijd.
De consument de geleverde producten zelf heeft gerepareerd en/of bewerkt of door derden heeft laten repareren en/of bewerken;
De geleverde producten aan abnormale omstandigheden zijn blootgesteld of anderszins onzorgvuldig worden behandeld of in strijd zijn met de aanwijzingen van de ondernemer en/of op de verpakking behandeld zijn;
De ondeugdelijkheid geheel of gedeeltelijk het gevolg is van voorschriften die de overheid heeft gesteld of zal stellen ten aanzien van de aard of de kwaliteit van de toegepaste materialen.

Artikel 11 – Levering en uitvoering

De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.
Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan het bedrijf kenbaar heeft gemaakt.
Met inachtneming van hetgeen hierover in lid 4 van dit artikel is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 2 dagen uitvoeren, tenzij consument akkoord is gegaan met een langere leveringstermijn. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden. De consument heeft geen recht op een schadevergoeding.
Alle levertermijnen zijn indicatief. Aan eventuele genoemde termijnen kan de consument geen rechten ontlenen. Overschrijding van een termijn geeft de consument geen recht op schadevergoeding.
In geval van ontbinding conform het lid 3 van dit artikel zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, terugbetalen.
Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van een eventuele retourzending zijn voor rekening van de ondernemer.
Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.

Artikel 12 – Betaling

Het betalen van je bestelling kan op de volgende manieren:
Wanneer je in onze webshop een bestelling doet kan je op verschillende manieren betalen.
Als je iDEAL gebruikt, betaal je via je eigen bank of creditcard. Het is ook mogelijk om met PayPal te betalen. Via Klarna kan je achteraf, na levering van je product binnen 2 weken zonder extra kosten betalen. Klarna doet een risico analyse, wanneer Klarna op één of andere manier bezwaar heeft tegen achteraf betalen, wordt de order geannuleerd. Hier heeft Topsexpop.nl geen inspraak in.
Natuurlijk zijn onze producten ook af te halen in Drachten, hier is het mogelijk contant, per pin of door middel van een bankoverschrijving te betalen.
Als je hebt betaald ontvang je gelijk een bevestiging hiervan per mail. Wanneer wij het artikel hebben verstuurd ontvang je de Track and Trace van je product, zo kan je de bestelling op de voet volgen tot aan het ontvangen van je product. Zie alle actuele betaalmethoden bij het afrekenscherm van je bestelling.

Artikel 13 – Klachtenregeling

De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de ondernemer. Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de ondernemer, zal de ondernemer naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@topsexpop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Artikel 14 – Geschillen

Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing. Ook indien de consument woonachtig is in het buitenland.
Het Weens Koopverdrag is niet van toepassing.

Artikel 15 – Aanvullende of afwijkende bepalingen

Aanvullende dan wel van deze algemene voorwaarden afwijkende bepalingen mogen niet ten nadele van de consument zijn en dienen schriftelijk te worden vastgelegd dan wel op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kunnen worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.

Contactgegevens
www.topsexpop.nl
Het Zuid 31, 9203 TB Drachten
T 0512 358 370
E info@topsexpop.nl
Contactpersoon: T. Wieldraayer